+ نوشته شده در جمعه یازدهم آذر ۱۳۹۰ ساعت 15:39 توسط گروه اینترنتی مهراملش
|
بسم الله الرحمن الرحیم دوستان خوبم سلام بنده دانش اموخته حقوق قضایی وسردفتراسنادرسمی هستم. عشق وعلاقه بی پایان وتمام نشدنی بنده به موسیقی سنتی ایران زمین من رابران داشت تابه پاس گرامیداشت اساتید موسیقی سنتی ایران اسلامی که درطول صدها سال ونسل اندرنسل گشته وبه ما به مورورث گذاشته شده است این پایگاه اینترنتی راراه اندازی نموده ام.هدف غایی ونهایی این بنده حقیرترویج موسیقی ناب وسرشارسنتی ایران زمین ونیزموسیقی اسلامی می باشد.... باشد تاجوانان برومند ایران زمین به کنه وریشه ناب این هنرعظیم ایرانی پی برده ودرجهت احیای آن کوشاباشند....... بدان امیدوآرزو به فضل الهی شروع میکنم کاررسمی این وبلاگ را... الهی به امید تو